Microsoft ve své nové reklamě shazuje iPad. Vzhledem k tragickým prodejům Surface RT se zdá, že Microsoft ztrácí soudnost
Microsoft dnes uvedl svoji novou reklamu na svou variantu tabletu: Surface RT. V reklamě Microsoft srovnává Surface RT s iPadem a vypočítává vše co iPad na rozdíl od tabletu od Microsoftu neumí: nemá externí klávesnici (kterou je ovšem k Surface nutno dokoupit za dalších 100 USD), USB port a stojánek. Na konci reklamy nám Microsoft oznámí, že jeho tablet je podstatně levnější…
Problém je, že dle včerejší pravidelné zprávy o příjmech Microsoft přiznal, že prodeje jeho tabletu Surface RT jsou mírně řečeno slabé a snížení ceny je tedy pouze reakcí na tuto skutečnost a zoufalý pokus nastartovat jeho prodeje. Což je ovšem velice nepravděpodobné. Microsoft včera přiznal, že musel odepsat 900 miliónů dolarů vzhledem k počtu neprodaných tabletů s Windows RT. (Zdroj: Microsoft)
Zdá se, že Microsoft je velice nervózní ze současné situace na trhu tabletů. Dalo by se to i pochopit. Co se ovšem moc pochopit nedá je trapnost s jakou se Microsoftu nedaří se s tímto faktem vyrovnat.